نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 15:42

مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند چرا که مسئولان از سوی مردم مورد سوال قرار می‌گیرند بنابراین باید خود را خادم مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: همواره مسیر حق به گونه‌ای بوده است که جمعیت کم داشته و باطل جمعیت زیاد داشته بنابراین انسان‌ها باید به کثرت جمعیت نگاه نکرده و بنده خدا باشند تا در راه امتحان الهی ثابت قدم و استوار شود.

وی افزود: مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند چرا که مسئولان از سوی مردم مورد سوال قرار می‌گیرند همچنین از جانب خداوند نیز بازخواست می‌شوند و باید پاسخگو باشند بنابراین مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند.

امام جمعه اردستان با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: مطابق سخنان مقام معظم رهبری دولت باید به معیشت مردم توجه کند همچنین رونق تولید و مهار تورم باید مدنظر قرار گیرد.

دهشیری بیان کرد: سیزدهم شهریور روز تعاونی و مشارکت است و در قانون اساسی سه نوع اقتصاد وجود دارد که شامل خصوصی، دولتی و تعاونی بوده که در اقتصاد نوع تعاونی باید کار به مردم سپرده شود تا در کارها مشارکت کنند و در شهرستان اردستان امیدواریم مسئولان به این مورد توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهم شهریور روز بانکداری اسلامی شده و امیدواریم تمام فعالیت‌ها در این زمینه به صورت اسلامی و شرعی باشد تا مردم احساس کنند آنچه را که دریافت می‌کنند به عنوان بهره، حلال باشد.

امام جمعه اردستان با اشاره به دوازدهم شهریور ماه و روز مبارزه با استعمار انگلیس، ادامه داد: این روز به مناسبت شهادت شهید رئیسعلی دلواری نامیده شده و روزی انگلیسی‌ها چهارسوی جهان را تحت سلطه خود داشتند اما بعد از گذشت زمانی به تدریج سلطه آن‌ها از مناطق مختلف کم شد تا اینکه به جزیره‌ای کوچک اکتفا کردند.

دهشیری تصریح کرد: چهاردهم شهریور سالروز شهادت آیت الله قدوسی دادستان کل انقلاب وقت و سرتیپ وحید دستجردی رئیس شهربانی وقت است که در توطئه حساب شده منافقان به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: در ارتباط با جنگ روسیه و اوکراین، شیطان بزرگ یا همان آمریکا فتنه‌انگیزی می‌کند و قصد دارد که بازار فروش تسلیحات خود را رونق بخشد همچنین اروپا به جامعه ضعیف تبدیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480046

مهمترین اخبار ایران و جهان: