نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 20:47

طرح‌های فاضلاب در اهواز سریع‌تر تکمیل شوند

اهواز- سرپرست فرمانداری اهواز بر تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های فاضلاب و شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و رفع نواقص قبل از شروع فصل بارندگی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در معابر و خیابان‌های اهواز، با اشاره به نزدیک شدن به فصل بارندگی تاکید کرد: طرح‌های فاضلاب و شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی در شهرستان اهواز باید قبل از شروع فصل بارندگی اصلاح و تکمیل شوند.

وی ادامه داد: لایروبی گسترده و رفع نواقص و اصلاح ایستگاه‌های پمپاژ و شبکه فاضلاب شهرستان اهواز باید در اسرع وقت انجام شود.

سرپرست فرمانداری اهواز بر ترمیم نوارهای حفاری تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، نوارهای حفاری معابر و خیابان‌های به ویژه خیابان‌های اطراف مدارس باید ترمیم شوند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

موالی زاده گفت: در برخی از نقاط اهواز در منهول فاضلاب وجود ندارد که شرکت آب و فاضلاب نسبت به تأمین در منهول برای این نقاط اقدام کند.

وی تاکید کرد: تیم مشترک متشکل از فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری به منظور بازدید از وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ در مناطق مختلف اهواز و نقص یابی و رفع مشکل ایستگاه‌ها تشکیل شود تا حین بارندگی وارد مدار قرار گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493546

مهمترین اخبار ایران و جهان: