نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 21:58

اجرای تئاتر خیابانی «قصه عاشقی» با حضور زوار در مرزهای خوزستان

چذابه – تئاتر خیابانی «قصه عاشقی» در مرزهای چذابه و شلمچه پس از ۶ بار اجرا برای زائران اربعین حسینی، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دوشنبه نمایش خیابانی «قصه عاشقی» به کارگردانی و نویسندگی احسان زین الدینی از کرمانشاه در قالب پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در چذابه و شلمچه اجرا شد.

نمایش مذکور با اجرا در نزدیکی گیت خروجی چذابه و در میان زائران پاکستانی لحظات نمایشی موفق را رقم زد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده گروه‌های شرکت کننده پس از اجرا در محل موکب فرهنگ و هنر در سایر نقاط چذابه و شلمچه پذیرایی عموم زائرین اربعین حسینی خواهند بود.

نمایش خیابانی «قصه عاشقی» با ۶ نوبت اجرا در چذابه و شلمچه به کار خود پایان داد تا طبق جدول زمانبندی گروه‌های شرکت کننده در پنجمین همایش ملی اربعین حسینی اجراهای خود را تا ۱۵ شهریور ادامه دهند.

در نمایش مذکور احسان زین الدینی ایفای نقش کرده است؛ همچنین «ایوب نعمتی و کیوان عرشیان» به عنوان دستیار کارگردان و «میثم سلیمی» به عنوان طراحی فضای نمایش از دیگر عوامل اجرایی تئاتر خیابانی «قصه عاشقی» هستند.

این نمایش کاری از انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره بنیاد شهید استان کرمانشاه است.

همچنین مدیر اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد و دبیر سوگواره ملی با اهدای لوح تقدیر به همراه تندیس همایش از کارگردان نمایش «قصه عاشقی» تقدیر کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485502

مهمترین اخبار ایران و جهان: