نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 18:49

حریق در مسکن مهر فولادشهر 4 مصدوم برجای گذاشت+عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حریق در مسکن مهر فولادشهر محله فرهنگ و مصدوم شدن 4 نفر خبر داد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز حریق در مسکن مهر فولادشهر محله فرهنگ گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه حریق در طبقه سوم مجتمع اتفاق افتاده بود، افزود: بلافاصله ۳ تیم آتش‌نشانی، یک تیم از شهرداری فولادشهر و ۲ تیم هم از اورژانس اعزام شدند و اطفای حریق انجام شد.

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه علت حریق در دست بررسی است، گفت: نردبان بلندمرتبه برای اطفای حریق به محله حادثه اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در این حادثه ۴ نفر مجروح شدند که ۳ نفر به بیمارستان نجف‌آباد و لنجان اعزام شدند و یک نفر در محله حادثه، سرپایی درمان شد.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مجاور تخلیه اضطراری شدند، بیان کرد: مسکن مهر فولادشهر بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و ضرورت دارد شرکت عمران فولادشهر تعهدات خود را انجام دهد و زودتر ایستگاه آتش‌نشانی در محله فرهنگ مسکن مهر را به بهر‌ه‌برداری برساند و تحویل شهرداری دهد.

 

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: تاکنون چندین حریق در مسکن مهر شهرهای فولاشهر و بهارستان داشته‌ایم و باید زیرساخت‌های امدادی در خانه‌های مسکن مهر تأمین شود و شرکت‌های عمران در این راستا موظف هستند که اقدام کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487090

مهمترین اخبار ایران و جهان: