نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:45

۶هزار میلیارد تومان پروژه در استان سمنان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه تاکید دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، گفت:اعتبار پروژه‌ها شش هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح پنج شنبه در مراسم آغاز برنامه‌های هفته دولت همزمان با غبار روبی مزار شهدا به میزبانی شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان ضمن بیان اینکه بالغ بر ۹۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت سال جاری افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد می‌شود، ابراز داشت: این طرح‌ها مجموعاً اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه عمرانی بخش خصوصی و شهرداری‌ها آغاز می‌شود، افزود: حجم سرمایه گذاری این پروژه‌ها بالغ بر یک هزار و ۶۴۲ میلیارد تومان است که به نسبت هفته دولت سال قبل افزایش یافت.

خدمت به مردم در اولویت است

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده است، ابراز داشت: بر همین اساس پروژه جدید دولتی کلنگ زنی نخواهد شد.

هاشمی ضمن بیان اینکه امروز بهترین راه مبارزه با دسیسه‌های دشمن و زمینه سازی برای امنیت، امید آفرینی و اعتماد آفرینی، خدمت برای جلب اعتماد مردم با پشت میز نشستن و پشت درب‌های بسته به دست نخواهد آمد، تصریح کرد: از مدیران انتظار می‌رود بلکه دیدارهای چهره به چهره با مردم را طی هفته دولت انجام دهند و در کنار آنها باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه مدیران استان سمنان وقت خود را درگیر حاشیه‌ها نکنند، افزود: امروز فرصت طلایی برای حفظ انسجام و وحدت استان و جلب رضایت خدا همان خدمت بی منت به مردم است.

بالاترین شأن خدمت به مردم

استاندار سمنان بابیان اینکه هیچ شانی به جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم، ابراز داشت: امروز باید به دور از قید ساعت اداری، در راستای گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی و اقدامات شبانه روزی گام برداشت.

هاشمی ضمن بیان اینکه امروز در جوار گلزار شهدای والامقام با آنها تجدید بیعت کرده و میثاق می‌بندیم تا در مسیر آنها حرکت کنیم، تصریح کرد: مدیران می‌بایست به توصیه و وصیت شهدا برای خدمتگزاری به مردم عمل کنند.

وی افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید برنامه‌ریزی لازم برای حضور در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها را به لحاظ گره‌گشایی و خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465790

مهمترین اخبار ایران و جهان: