نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 15:43

اربعین باعث تغییرات مثبت فرهنگی و اقتصادی در کرمانشاه می‌شود

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: اربعین باعث تغییرات مثبت فرهنگی، عمرانی و اقتصادی در کرمانشاه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: آمارها حکایت از افزایش زائرین در کربلا دارد و در مجموع ۲۲ میلیون نفر عازم کربلا شدند که ۴ میلیون نفر آنان از ایران خارج شدند و این رخداد بزرگ و نبآء عظیم با اراده خداوند منجر به ظهور حضرت حجت خواهد شد.

وی افزود: تا اربعین آینده نقاط قوت و ضعف استان در میزبانی باید احصا و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت هم بیشتر تقویت شود و اربعین باعث تغییرات فرهنگی مثبت و عمرانی و اقتصادی در کرمانشاه خواهد شد.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: در کشور فرانسه کشوری که ادعای آزادی و تمدن دارد مصوبه‌ای مبنی بر عدم حضور دانش‌آموزان با پوشش و حجاب اسلامی به تصویب رسید که باعث مهاجرت عده زیادی شد و این رفتار کشوری است که ادعای آزادی دارد و این گونه با استاندارد دوگانه با آزادی برخورد می‌کنند.

زمانی موسوی گفت: اخبار جزئی کشور ایران توسط رسانه‌های خارجی بزرگنمایی می‌شوند اما همین رسانه‌ها مسائل بسیار بزرگی همچون کودک‌کشی‌هایی که به واسطه سیاست عده‌ای است را کمرنگ جلوه می‌دهند و نگران خرسی در یکی از استان‌های ایران هستند و ما نگرانی آنها را قبول نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: قریب به ۳۰ هفته از ناآرامی‌های فرانسه می‌گذرد اما خبری از آن در رسانه‌ها نیست و اکنون در آستانه یک سالگی اغتشاشات در ایران رسانه‌ها خطوط خبری را دنبال می‌کنند که دوست دارند این موارد ادامه پیدا کنند اما حاشا و کلاً که ملت ما هوشیار است و در مسیری که آنان می‌خواهند حرکت نمی‌کنند.

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: حدود ۱۶ روستا در حومه شمالی اسلام آبادغرب با مشکل کمبود آب مواجه هستند که لازم است مسئولین ذیربط اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489990

مهمترین اخبار ایران و جهان: