نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:15

۱۷ شهریور سند جنایت رژیم پهلوی است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: ۱۷ شهریور سند جنایت رژیم پهلوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به یوم الله ۱۷ شهریور گفت: در این روز الهی چهره منحوس رژیم پهلوی رسوا شد و خون مظلوم این شهدا گریبان رژیم پهلوی را گرفت، در ۱۷ شهریور مأموران رژیم شاه مردم را مستقیم به رگبار بستند و در میدان شهدا حمام خون به راه انداختند.

وی با بیان اینکه طاغوتیان که امروز هوس بازگشت به ایران را کرده اند و خود را دلسوز مردم ایران معرفی می‌کنند، این جنایات را چطور توجیه می‌کنند، گفت: البته خون مطهر زنان و کودکان مظلوم در ۱۷ شهریور گریبان رژیم را گرفت و ۲۲ بهمن پیروزی ملت را رقم زد.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص مسائل فرهنگی گفت: اکثریت قاطع بانوان ایرانی به حجاب پایبند هستند، بخشی از زنان مؤمن و انقلابی همین بانوانی بودند، که در راهپیمایی اربعین در هوای گرم ۴۰ و بالای ۴۰ درجه با چادر و حجاب کامل در این پیاده روی با شکوه حضور یافتند، چرا دستگاه‌های ماهواره‌ای و عروسک‌های خیمه شب بازی رسانه‌ای مزدور این واقعیت‌ها را نمی‌بینند، که البته می‌بینند و می‌فهمند اما خودشان را به نفهمی می‌زنند، لذا کسی اینگونه خیال نکند، اکثر زنان ایران رویگردان هستند.

وی گفت: حجاب با عفت، غیرت، فطرت و هویت ایرانی پیوندی عمیق دارد، در فتنه سال گذشته با شعار دروغین دفاع از زن، آن همه جنایت کردند، اما مقصودشان برهنگی، عریانی، هرزگی، بی عفتی و به حراج گذاشتن کرامت و شخصیت زن بود، لذا بسیاری از زنان این سرزمین صف خود را از این فاسدان روی زمین جدا کردند.

خطیب جمعه ورامین گفت: مرگ یک دختر را بهانه کردند و جنایات فراوانی انجام دادند، اکنون هم به بهانه سالگرد اغتشاشات با حرف و تبلیغات دروغ و همراهی برخی ورشکستگان داخلی مشغول جوسازی هستند.

وی گفت: هرچند مردم عزیز و صبور ما از برخی کاستی‌های مدیریتی موجود گلایه مند و دلخور هستند، اما هرزه‌های روزگار بدانند، اگر دوباره هوس فتنه‌ای کنند، یقیناً این مردم مشت محکمی بر دهانشان خواهند کوبید.

محمودی ضمن گلایه مندی از عملکرد نامطلوب در حوزه عفاف و حجاب گفت: متأسفانه برخی از مدیران به وظایف قانونی خود در این رابطه عمل نمی‌کنند، اینکه برخی از ظواهر هنجارشکنی توسط تعدادی از نوجوانان دیده شود، مناسب نیست، برخی می‌گویند، این افراد کم سن و سال هستند، شما که کم سن و سال نیستید، این صحنه‌های مشمئز کننده را مدیریت کنید.

وی اضافه کرد: اقداماتی در این خصوص انجام شده اما کافی نیست، مردم به شدت از اوضاع فرهنگی موجود ناراحت هستند.

وی از مسئولان در تمام رده‌های مدیریتی خواست، به قانون عمل کنند و گفت: اگر مسئولین به قانون و احکام قرآن عمل نکنند، حضورشان در آن جایگاه حرام شرعی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490046

مهمترین اخبار ایران و جهان: