نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 11:41

خدمات هلال احمر به جاماندگان اربعین حسینی در تهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از خدمت ۳۰۰ نیروی عملیاتی شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجات‌گران کادر و داوطلب در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهین فتحی اظهار داشت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی طبق رسم سال‌های اخیر با حضور آحاد مردم در شهر و شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم، در کنار دیگر نهادهای امدادی، خدمات خود را به هموطنان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت تا در صورت لزوم به هموطنان امدادرسانی کنند.

فتحی بیان کرد: بالغ بر ۳۰۰ نیروی عملیاتی شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجات‌گران کادر و داوطلب در شهر تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ۲۰۰ نیرو در مسیرهای مشخص شده در شهرستان‌های استان تهران، پوشش امدادی مراسم امسال را در سراسر استان تهران بر عهده دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: ۲۶ خودروی عملیاتی از جمله خودرو فرماندهی، آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، خودروی عملیات نجات و موتورلانس در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مستقر خواهند شد تا برای خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به هموطنان به کار گرفته شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487739

مهمترین اخبار ایران و جهان: