نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 14:51

فراگیر شدن گردوغبار در استان اصفهان/ دما تغییر محسوسی ندارد

اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن باد و گردوغبار در سراسر استان طی روز چهارشنبه هشتم شهریور خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز آسمان استان به صورت صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی و مرکزی استان به واسطه ماندگاری گرد و خاک از روز قبل تا اواخر امروز ادامه دارد و شاخص کیفی هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: طی روز سه شنبه دوباره وزش باد شدید در نواحی غربی استان پیش بینی می‌شود که در روز چهارشنبه فراگیر شده و کل استان را در برخواهد گرفت.

امینی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی آران و بیدگل با بیشینه دمای ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473283

مهمترین اخبار ایران و جهان: