نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 19:10

معافیت مالیاتی در شهرکهای صنعتی از اولویتهای مهم رشد تولید در خراسان رضوی است

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: معافیت مالیاتی در شهرکها نواحی صنعتی از عوامل و اولویت‌های اصلی کمک به رشد تولید و توسعه صنعت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شاکر رضا مریدی اظهار کرد: همه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی تا 13 سال در مناطق کمتر توسعه‌یافته می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: بر اساس قانون رفع موانع تولید، همه صاحبان واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی مندرج در قانون برای شهرک‌های مستقر در مناطق توسعه یافته استان به مدت 7 سال و برای شهرک‌های مستقر در مناطق کمتر توسعه‌یافته به مدت 13 سال استفاده کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی با اشاره به کمک همه جانبه ادارات استان به رشد تولید، اظهار کرد: پیش از این بر اساس قانون در مناطق توسعه‌یافته پنج سال و کمتر توسعه‌یافته تا 10 سال معافیت‌های مالیاتی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و خارج از محدوده 30 کیلومتر اعمال می‌شد اما در قانون جدید که از ابتدای سال 95 اجرایی شده است این افزایش تا 13 سال اعمال و محدوده تا شعاع 30 کیلومتر نیز برداشته شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638939

مهمترین اخبار ایران و جهان: