نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 10:01

روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه بهسازی شد

سمنان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سمنان – فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صداقت صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان با اشاره به فرسودگی جاده‌ها و با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: با توجه به مطالبات مردمی و پیگیری رفع نواقص محور سمنان فیروزکوه در محدوده راه‌های استان، عملیات بهسازی، لکه‌گیری و مرمت روکش آسفالت این محور به طول ۲۰ کیلومتر آغاز شده است.

وی بهسازی این مسیر را یکی از اهداف این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و افزود: بهسازی آسفالت و روکش این مسیر برای کاهش تصادفات جاده‌ای صورت گرفته و می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

معاون راهداری استان سمنان با بیان اینکه این پروژه طی یک سال اجرا خواهد شد افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده و تخصیص به موقع اعتبارات روند اجرایی عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی استان به خوبی انجام بپذیرد.

صداقت بیان کرد: دو هزار و ۷۶ کیلومتر راه شامل، آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246039

مهمترین اخبار ایران و جهان: