نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 09:51

تولیدکنندگان در فارس مورد حمایت دستگاه قضایی هستند

شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: رویکرد حمایتی دستگاه قضایی فارس در قبال بخش تولید پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و حمایت از تولیدکنندگان فارس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بحرینی در دیدار با اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس در شیراز بیان کرد: عمده فعالیت‌های دادستانی در حوزه اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرایم و پیگیری حقوق عامه است که جنبه‌های مثبت و حمایتی آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

او ادامه داد: حمایت از بخش تولید، اقتصاد و معیشت مردم از حوزه‌های مهم فعالیت دادستانی است و این کار را به عنوان مطالبه عمومی وظیفه خود می‌دانیم و بر حمایت از اقتصاد سالم و پویا تمرکز داریم.

بحرینی اظهار کرد: در بحث حمایت از سرمایه گذار واقعی، تولید و اقتصاد باید از قانون در جهت حل مسائل و مشکلات صنایع کوچک و متوسط گره گشایی از موانع پیش روی آن‌ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد حمایتی دستگاه قضائی فارس در قبال بخش تولید پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و جلوگیری از اجحاف به این بخش است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: قانون در تمام زمینه‌ها فصل‌الخطاب است و در حوزه اقتصاد نیز قوانین باید برای حل و فصل مشکلات و تسهیل فضای کسب و کار و رونق اقتصادی به کار گرفته شوند.

بحرینی افزود: امروز ضرورت دارد که تمام دستگاه‌ها به تولید کمک کنند و نگاه حمایتی دادستانی نیز می‌تواند ابزار قانونی مناسبی برای تحقق این مهم باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396683

مهمترین اخبار ایران و جهان: