نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:14

مسئولان گره گشای مشکلات واحدهای خرد و کوچک شاهرود شوند

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه صنایع خرد در اشتغال و اقتصاد نقش مثبت و سازنده دارند، گفت: مسئولان شاهرود گره گشای مشکلات واحدهای خرد و کوچک شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه ۲۱ مرداد در تقویم به نام حمایت از صنایع کوچک نام گرفته و می‌بایست به این بهانه این صنایع در کنار واحدهای بزرگ مورد حمایت واقع شوند، ابراز داشت: این واحدها در رشد اقتصاد و بهبود وضعیت اشتغال جامعه نقش مثبت و سازنده دارند لذا حمایت از آنها باید در اولویت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان شهرستان و استان سمنان گره‌گشای حل مشکلات این واحدهای خرد و کوچک در شهرستان شوند، افزود: حمایت جدی از این واحدها در نهایت رشد اقتصادی کشور را رقم خواهد زد.

خطیب جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه واحدهای خرد و کوچک در شاهرود با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند، ابراز داشت: می‌بایست مدیران و مسئولان مربوط با ارائه تسهیلات مناسب، کوتاه کردن بروکراسی اداری و غیره راه را پیش روی این واحدها هموار کنند.

نظری ضمن بیان اینکه به همت دولت سیزدهم گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است، تصریح کرد: این به تنهایی کافی نیست و هنوز فاصله زیادی تا حد مطلوب برای شهرستان دیده می‌شود.

وی بابیان اینکه در کنار حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ می‌بایست اجازه رشد نیز به واحدهای خرد و کوچک نیز داده شود، افزود: پیشرفت این واحدها است که می‌تواند باعث پیشرفت منطقه و جلوگیری از بیکاری شود و در نهایت نفع برای کشور به همراه آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۱ مرداد روز مقاومت اسلامی، ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد (ع)، ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، ۲۲ مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و انتخابات مجلس مهمترین مباحث مطرح شده از تریبون نماز جمعه این هفته شاهرود بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437039

مهمترین اخبار ایران و جهان: