نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 20:38

روز قدرس نماد وحدت جهان اسلام است

کرمان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از روز قدس به عنوان نماد وحدت جهان اسلام نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین انجم شعاع، عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مراسم این روز با برنامه ریزی دقیق در شهر سردار مقاومت و شهید قدس، با شکوه و متفاوت برگزار شود.

وی ادامه داد: این حرکت باعث شد روح تازه‌ای در پیکره جهان اسلام و آرمان فلسطین دمیده شود و امروز بعد از ۴۴ سال به وضوح و آشکار می‌بینیم که آن غده سرطانی چگونه در جهان اسلام تفرقه افکنی می‌کند و کشورهای اسلامی را علیه هم و مقابل هم قرار می‌دهد.

انجم شعاع منشأ همه شیطنت‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌ها در غرب آسیا را به نوعی مربوط به اسرائیل دانست و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیت خود به این توطئه‌ها نیاز دارد، زیرا اگر جهان اسلام متحد باشد دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین حامی و پشتیبان مردم فلسطین دانست و تأکید کرد: ایران هرگز دست از این حمایت برنداشته و سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در این راه تلاش کرد و این زحمات به ثمر می‌نشیند و نابودی اسرائیل زودتر از ۲۵ سال اتفاق خواهد افتاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: کرمان، چون استان شهید قدس است؛ وظیفه بیشتری دارد تا این روز را متفاوت و باشکوه و حضور پررنگ مردم برگزار کند.

وی با اشاره به راهپیمایی امسال روز قدس در ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ماه؛ افزود: مراسم این روز از ساعت ۱۰ صبح و با سخنرانی سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127839

مهمترین اخبار ایران و جهان: