نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 17:36

همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی در گناوه استفاده شد

گناوه- فرماندار گناوه گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه به منظور خدمت رسانی به میلیون‌ها گردشگر ایام نوروز، تمام توان و امکانات موجود را بسیج و به کار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ با اشاره به حضور گسترده مسافران و گردشگران نوروزی در تعطیلات نوروز امسال در شهرستان اظهار داشت: وارد شدن این حجم از مسافر و گردشگر که چندین برابر جمعیت شهر هستند در هر شهری با یک سری از مشکلات و ناهنجاری‌هایی همراه ست اما ما تلاش خود را به کار بستیم تا این وضعیت را تا حد توان و ممکن مدیریت کنیم.

فرماندار گناوه افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه به منظور خدمت رسانی به میلیون‌ها گردشگر و مسافر در ایام نوروز، تمام توان و امکانات موجود را بسیج و به کار گرفت و خدمات زیادی نیز در این ایام ارائه و از بسیاری از مشکلات نیز پیشگیری شد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه بیان کرد: با تجزیه و تحلیل خدمات دهی به هموطنان در این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرهای کشور، مشخص می‌شود که تا چه اندازه در این زمینه مسئولان شهر در این ایام تلاش کرده‌اند و در تمام طول تعطیلات در حال انجام وظایف محوله بودند.

همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی در گناوه استفاده شد

فرماندار گناوه با بیان اینکه کار ساماندهی و مبلمان شهری در اختیار شهرداری است گفت: مبلمان شهری، ساماندهی، ساحل در اختیار شهرداری است اما فرمانداری در این زمینه تلاش کرد تا با فراهم کردن و در اختیار قرار دادن امکانات و تعیین یک معاون فرماندار در کنار شهرداری خدمت رسانی مطلوبی در این ایام به هموطنان ارائه شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا برای سال‌های آینده در ایام نوروز با مدیریت و برنامه ریزی نواقص را رفع کرد و با پشتیبانی و همکاری همدیگر گام‌های مثبتی برای شهرستان برداریم.

وی با اشاره به تعیین شعار سال گفت: دولت در جهت تحقق شعار سال، تمام توان به کار بسته است و در همین راستا ما نیز تلاش خود را به کار خواهیم برد تا در مقوله رشد اقتصادی شهرستان با رفع موانع تولید و همدلی تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام‌های خوب و نوید بخشی برداریم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گناوه اظهار داشت: این جلسه نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید است که تشکیل شده است.

عبدالرضا محمدی نژاد افزود: این جلسه با موضوع شعار سال، عید فطر، شب‌های قدر، روز جهانی قدس برگزار شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131839

مهمترین اخبار ایران و جهان: