نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 14:20

تخفیف 70 درصدی خدمات تفریحی به بانوان اصفهانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف ۷۰ درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز لایحه ارائه خدمات تخفیفی ویژه هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن، از نهم تا پانزدهم دی ماه مطرح شد. با جمیع بحث‌ها در کمیسیون‌های تخصصی و صحن این پیشنهاد شهرداری به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس خدمات مجموعه‌های گردشگری، تفریحی و ابرسازه‌های تفریحی شهر برای بانوان با تخفیف ۷۰ درصدی و برای سایر همراهان شامل همسر و فرزندان با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه خواهد شد.

صالحی گفت: در همین رابطه شهرداری برنامه‌های مختلفی را ویژه این ایام خواهد داشت، از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها، نشست‌های تخصصی، جشن‌های بزرگ شهری و محلی، رویدادهای تفریحی، پایش سلامت مادران و پویش‌های ویژه در حوزه بانوان تا هفته پرنشاط و شاد و در عین حال در شأن کرامت بانوان و مادران شهرمان داشته باشیم.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614339

مهمترین اخبار ایران و جهان: