نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 18:49

اجرای محدودیت‌‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی نیمه‌سنگین در محور کندوان و ترافیکی پرحجم در محدوده لاسم محور هراز هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۸مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ مهرماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران یادآور شد: تردد تمامی وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۸ مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود .

جهان تاب با اشاره به احتمال یک‌طرفه شدن کندوان، گفت: رانندگلن با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و علاوه مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542839

مهمترین اخبار ایران و جهان: