نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 21:45

ساماندهی ۷۵ مزار شهدا در خراسان شمالی آغاز می‌شود

بجنورد- مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی با بیان اینکه ساماندهی ۸ پروژه گلزار در دست اقدام است، گفت: فرایند ساماندهی ۷۵ گلزار باقی مانده نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

قاسم محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال جاری با نگاه تأمین مسکن تسهیلاتی بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان به ایثارگران اعطا شد.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی ادامه داد: ۳۷۹ گلزار در سطح استان ۲۷۰۵ مزار شهید را در خود جای داده‌اند و بنیاد با نگاه ایجاد فضای مطلوب و مناسب برای زیارت مزار مطهر شهدا ساماندهیِ ۲۹۶ گلزار را به اتمام رسانده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی ۸ پروژه گلزار در دست اقدام است، افزود: فرایند ساماندهی ۷۵ گلزار باقی مانده نیز در سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

محمدزاده گفت: از ابتدای سال گذشته تا امروز هزار و ۴۵۴ نفر از ایثارگران که به صورت قراردادی در دستگاه‌ها مشغول خدمت بوده‌اند، تبدیل وضعیت شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی بیان کرد: یکی از کارهایی که به صورت پراکنده در گذشته انجام می‌گرفت بحث ثبت خاطرات شهدا بود که ما امروز آن را در قالب خاطره نگاری تجمیع کرده‌ایم و با تصویر برداری از والدین و همسران شهدا و همینطور جانبازان بالای ۵۰ درصد خاطرات ایشان را ثبت و مورد بهره برداری عموم قرار می‌دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087223

مهمترین اخبار ایران و جهان: