نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 16:28

البرز محروم‌ترین استان کشور در سرانه‌های بهداشتی و درمانی

کرج- استاندار البرز گفت: استان البرز در سرانه‌های بهداشتی و درمانی محروم‌ترین استان کشور بود که اکنون با بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستانی این معضل در حال رفع است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر سه‌شنبه در حاشبه بازدید از بیمارستان فردیس که با حضور معاون امور اجرایی رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن تشریح روند تکمیل این پروژه پس از سفر رئیس جمهور به استان، افزود: فردیس با قریب به یک میلیون نفر جمعیت، فاقد امکان مهم و حیاتی بیمارستان بود.

وی ادامه داد: بر این اساس با توجه به نیاز این شهرستان، نسبت به پیگیری و رفع موانع پروژه‌های بیمارستانی این شهرستان با اهتمام و جدیت وارد عمل شدیم.

عبداللهی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان پروژه بیمارستان شهید سلیمانی مورد توجه ویژه قرار گرفت و ظرف یک سال گذشته حدود هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر به این امر، تخصیص یافت.

وی افزود: طبق تعهدات، بیمارستان از دهه فجر سال گذشته در حال ارائه خدمات به مردم شهرستان فردیس است و بزودی رسماً افتتاح می‌شود.

استاندار البرز گفت: استان البرز در سرانه‌های بهداشتی و درمانی، محروم‌ترین استان کشور بود که اکنون با بهره برداری از پروژه‌های بیمارستانی در حال ارتقا و نیل به نرم کشوری هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1249723

مهمترین اخبار ایران و جهان: