نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 01:34

کارخانه: موسوی انتظار داشت هتل تیم ملی والیبال پنج ستاره باشد/ ایران و ژاپن فینالیست می‌شوند

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه محمد موسوی انتظار داشته هتل ۵ ستاره برای اسکان در اسکان تیم در ارومیه مهیا شود، گفت که اکنون مشکلات برطرف شده است.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حاشیه‌های ایجاد شده توسط محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی درباره شرایط میزبانی ارومیه اظهار داشت: موسوی، کاپیتان و بازیکن باتجربه تیم است و انتظار داشته هتل 5 ستاره برای اسکان در اسکان تیم در ارومیه مهیا شود اما هتل‌ها در این فصل پُر و شرایط سخت است.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: رئیس هیئت ارومیه و فدراسیون والیبال، نهایت همکاری را با تیم ملی داشته و بهترین امکانات را برای ما مهیا کرده‌اند. موسوی حرفی زده ولی الان شرایط خوب است و بدون حاشیه در حال تمرین برای کسب بهترین نتیجه هستیم. هدف ما قهرمانی است.

کارخانه با بیان اینکه هتل تیم ملی تغییر کرده است، افزود: سال‌ها مربی موسوی بوده‌ام. او بازیکن توانمند و متعصبی است. بعد از جریان استوری که منتشر کرد، خیلی با او حرف زدم ولی متأسفانه در روزهای اول اسکان تیم در ارومیه همراه بازیکنان نبودم. اگر بودم، چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

سرمربی پیشین تیم ملی تصریح کرد: مهم‌ترین حریف ما در مسابقات قهرمانی آسیا، ژاپن است و امیدواریم با قابلیت‌های تیمی و حمایت مردم و مسئولان به هدف خود برسیم. زحمت خود را کشیده‌ایم و ارومیه نیز سابقه میزبانی لیگ ملت‌های والیبال را دارد. همه در تلاش هستند تا خاطره خوبی از مسابقات قهرمانی آسیا به جا بماند.

کارخانه در مورد اعلام ترکیب نهایی تیم ملی گفت: ظرف یکی دو روز آینده، ترکیب نهایی اعلام خواهد شد تا بازیکنان، چند روز باقیمانده را با آرامش بیشتری به تمرین بپردازند. 3 بازی دوستانه با پاکستان، ژاپن و کره جنوبی، پیش از شروع مسابقات برگزار خواهیم کرد. پیش بینی‌ ما حضور ایران و ژاپن در فینال است و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

به گزارش تسنیم، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح 15 بازیکن باقی مانده در تمرینات هستند و امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت از اردو خارج شده‌اند.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1437423

مهمترین اخبار ایران و جهان: