نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 14:22

آماده‌سازی اهواز برای استقبال از زائران اربعین حسینی

اهواز- سرپرست خدمات شهری شهرداری اهواز از آماده سازی همه امکانات این شهرستان به منظور ارائه آن به زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شمس پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی و آماده سازی شهرستان اهواز برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی با برشمردن اهمیت برگزاری باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) گفت: مقام معظم رهبری، تاکید ویژه‌ای بر برگزاری حماسی پیاده‌روی دشمن‌شکنانه اربعین حسینی (ع) دارند، بنابراین خدمت رسانی به زائران اربعین هم وظیفه و هم تکلیف است.

سرپرست معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: خدا را شاکریم که چندین سال است توفیق خدمت رسانی به چندین میلیون زائر اربعین در پایانه مرزی چذابه به شهرداری اهواز در کنار سایر ارگان‌ها داده شده است.

شمس تصریح کرد: نقاط قوت خدمت‌رسانی در سال‌های گذشته باید در امسال تقویت و نقاط ضعف طبق آسیب‌شناسی صورت گرفته، برطرف شود.

وی گفت: از آن جایی که بخش زیادی از زائران، اهواز را به عنوان مقصد اولیه خود انتخاب می‌کنند و امسال هم زائران خارجی از این مسیر تردد خواهند داشت باید امکانات و تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به این زائران حسینی در نظر گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428767

مهمترین اخبار ایران و جهان: