نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:46

۷۰۰ یتیم در استان سمنان تحت پوشش کمیته امداد هستند

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، گفت: ۷۰۰ کودک یتیم و چهار و ۱۰۰ کودک در طرح محسنین، تحت پوشش خدمات این ارگان قرار دارند.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۷۰۰ کودک یتیم و چهار و ۱۰۰ کودک در طرح محسنین، تحت پوشش خدمات این ارگان قرار دارند، ابراز کرد: این ایتام و کودکان در طرح‌های مختلف مورد حمایت‌های کمیته امداد و مردم نیک‌اندیش قرار می‌گیرند که در ماه رمضان شاهد اجرای طرح اطعام مهدوی و پویش هم سفره هستیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از ایتام و محسنین در استان سمنان فاقد پوشش حامی هستند، افزود: کمیته امداد در صدد است تا با همکاری خیران و مردم نیک‌اندیش استان سمنان برای این ایتام و فرزندان طرح محسنین حامی پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی با موضوع سفره‌های افطاری برای ایتام در مساجد و تکایا در سراسر استان در دست اجرا است، تاکید کرد: در این طرح طی ماه رمضان سبد کالا و غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه تا قبل از شب‌های قدر بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری ساده در ماه رمضان در سراسر استان سمنان توزیع شده است، ابراز کرد: ۸۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذا نیز در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تا قبل از شب‌های احیا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر استان سمنان راه اندازی شده است، تاکید کرد: نزدیک به ۱۱ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان و ایتام تا قبل از شب‌های احیا در استان توزیع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152567

مهمترین اخبار ایران و جهان: