نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 10:27

اگر فداکاری‌های حشد شعبی نبود تروریسم در عراق نابود نمی‌شد

نخست‌وزیر عراق با تاکید بر فداکاری‌های شهدای حشد شعبی این کشور، عنوان داشت که اگر این فداکاری‌ها نبود، تروریسم در عراق نابود نمی‌شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق در جریان دیدار با خانواده‌های تعدادی از شهدای حشد شعبی تاکید کرد: فداکاری‌ها و قهرمانی‌های شهدای حشد شعبی و حضور آنها در میادین درگیری برای دفاع از کرامت و عزت عراق را از یاد نمی بریم.

وی در ادامه افزود: اگر فداکاری‌های این شهدای بزرگوار نبود، تروریسم در عراق نابود نشده و پیروزی محقق نمی‌شد.

السودانی بیان کرد: در سایه این فداکاری‌ها است که عراقی‌ها امروزه از امنیت و ثبات برخوردار هستند. دولت عراق هرگز شهدای این کشور را که بزرگترین قصه‌های شجاعت و ایثار را نوشتند، فراموش نخواهد کرد.

وی بر ضرورت توجه به اوضاع خانواده‌های شهدای حشد شعبی و قدردانی از فداکاری‌های آنها، تاکید کرد.

«علی الفتلاوی» یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق پیش از این تاکید کرده بود: گروه‌های وابسته به داعش هنوز به صورت کامل از خاک عراق ریشه کن نشده‌اند و تداوم حضور نیروهای حشد شعبی در مناطقی که از دست عناصر داعش آزاد شده، امری ضروری است.

«ثائر الجبوری» نماینده پارلمان عراق نیز تاکید کرده بود که برخی در داخل این کشور به دنبال اجرای پروژه اشغالگری آمریکا از طریق سخنرانی علیه نیروهای امنیتی عراق و حشد شعبی هستند.

این در حالیست که نیروهای حشد شعبی در حال حاضر و بعد از شکست داعش در این کشور، همچنان به عملیات ضدتروریستی خود در مناطق مختلف عراق علیه گروه‌های زیرزمینی داعش، ادامه می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1166267

مهمترین اخبار ایران و جهان: