نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 10:49

علاج دردهای جامعه امروز وحدت و امنیت ملی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: علاج دردهای جامعه امروز، توجه به وحدت و امنیت ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان اظهارکرد: شرط اولیه و زیربنای هر جامعه ای امنیت است.

وی تصریح کرد: نیروی مقتدر و امین انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار ده‌ها مسئولیت ارزشمند و بی منت، مهم‌ترین اقدامی که انجام می‌دهد برقرار امنیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به مسئله وحدت اشاره کرد و افزود: اگر وحدت ملی به معنای تام انجام گیرد، امنیت ملی هم به معنای تام آن تحقق می یابد.

آیت الله عبادی یادآور شد: کار دشمن بر هم زدن وحدت ملی است  و در دشمنی خود مهندسی و کارشناسی عمل می‌کند.

وی یادآور شد: در گذشته های دور در هر نقطه ای هر کجا امنیت بهم می خورد توسط عده ای از انسان‌های گمراه و دزدان محلی بود که مقابله با آنها زیاد مشکل نبود اما در عصر حاضر این گونه نیست یعنی دشمن در طراحی هایی که دارد به هر نحوی تلاش می کند تا در همه قشرها و کل جامعه رخنه‌هایی حاصل و از این طریق وحدت ملی را آسیب رساند.

همچنین فرصتی به دست آورد تا امنیت ملی را بر هم زند بنابراین امروز کار نیروی انتظامی مقابله با تهاجمات بیگانگان بوده که نوعی جهاد به حساب می آید بنابراین جایگاه آن‌ها جایگاه مجاهدان فی سبیل الله است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه علاج دردهای جامعه امروز، توجه به وحدت و امنیت ملی است، افزود: هر قوم، ملت و جامعه ای مسلم خصوصیات ویژه دارند اما اینها نباید سبب اختلال شود.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530023

مهمترین اخبار ایران و جهان: