نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 14:02

آغاز عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر منطقه یک شهر همدان

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر منطقه یک شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی منطقه یک همدان، مرتضی حضرت‌زاده اظهار کرد: با شروع بارش برف از عصر روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر و خیابان‌های منطقه یک با استفاده از تمام تجهیزات و امکانات آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تمام پرسنل و اکیپ‌های برفروبی از روزهای گذشته در آماده‌باش کامل بودند و با آغاز بارش برف ۲۳۵ نفر نیروی انسانی، پنج دستگاه گریدر، سه دستگاه نمک‌پاش مکانیزه برفروبی، هفت دستگاه تیغه برفروبی، ۱۰ دستگاه بابکت و ۲۳ دستگاه کمپرسی، خاور و نیسان عملیات برفروبی را آغاز کردند که با ادامه بارش برف این عملیات ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه فعالیت شبانه‌روزی پرسنل و ماشین‌آلات برفروبی شهرداری منطقه طی ساعات آینده نیز ادامه خواهد داشت افزود: در ابتدا تمام معابر اصلی در ساعات اولیه بارش نمک‌پاشی و پاکسازی شدند و هم اکنون نیز عملیات در محلات و معابر فرعی ادامه خواهد یافت تا شهروندان رفت و آمد امن و بدون دغدغه را داشته باشند.

وی از شهروندان خواست تا با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، عدم پارک خودروها در معابر و همکاری با عوامل خدمات شهری باعث شوند سرعت عمل عملیات برفروبی افزایش یابد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657823

مهمترین اخبار ایران و جهان: