نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 19:32

پیکر پاک 14 شهید تازه تفحص شده در اهواز تشییع می‌شود

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهواز تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با سالروز شهادت دردانه نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی تشییع می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه 26 آذرماه سال 1402 از ساعت 14:30 آغاز می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و بسیجیان سلحشور در این آیین شرکت می‌کنند.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار می‌شود که مردم خوزستان و اهالی دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد این لاله‌های بی‌نشان را در برمی‌گیرند.

در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز حجت‌الاسلام میراحمدرضا مرادحاجتی استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی می‌کند.

همچنین در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر 14 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت مصطفی مروانی و سعید کرمعلی در جمع مردم اهواز و همشهریان شهید رضا شعیبی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605767

مهمترین اخبار ایران و جهان: