نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:44

امروز ناکارآمدترین دوره مدیریت شهرداری در اهواز است

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: درآمد شهرداری اهواز از دو هزار میلیارد تومان به هشت هزار میلیارد تومان تبدیل شد اما امروز ناکارآمدترین دوران مدیریت شهرداری اهواز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز نیز با حواشی و مسائل جنجال برانگیز همراه بود و با نطق پیش از دستور سنواتی آغاز شد.

سنواتی نایب رئیس شورای شهر اهواز  اظهار کرد: در هفده آبان ماه شهردار اهواز ۱۳ حکم مسوولیت را ابلاغ میکند و شهردار در هنگام انتصاب شهردار سابق منطقه ۶ به عنوان معاون فنی عمرانی، می‌گوید « بداخلاقی و ترش‌رویی این فرد گزارش شده است؛» اما با این حال او را به عنوان معاون منصوب می‌کند.

وی افزود: درآمد شهرداری اهواز از دو هزار میلیارد تومان به هشت هزار میلیارد تومان تبدیل شد اما امروز ناکارآمدترین دوران مدیریت شهرداری اهواز است.

سنواتی درباره موارد تعارض منافع در شورای شهر اهواز، گفت: طرح پیشگیری از تخلفات اداری و مبارزه با فساد و تعارض منافع با هدف افزایش اعتماد عمومی و پیشگیری از تخلفات تصویب شده است.

وی خطاب به اعضای شورای شهر اهواز عنوان کرد: اگر افراد منتسب به خودمان را در شهرداری منصوب کنیم، اعتماد عمومی از بین می‌رود.

عضو شورا راضی به انتصاب برادرش نبود

شیشه‌گری عضو دیگر شورای شهر در ادامه اظهار کرد: منظور از سخنان سنواتی، اقای زارع زاده است که البته مصوبه تعارض منافع وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: وقتی انتصاب زارع زاده برادر عضو شورا به عنوان معاون شهردار مطرح شد، عضو شورا به هیچ وجه راضی نبود اما این مسئله از اختیارات شهردار است.

شیشه گری گفت: وقت و انرژی جلسه را صرف مسایل حاشیه‌ای نکنیم و هر کسی مسئله‌ یا تخلفی میشناسد باید از طریق مراجع قانونی پیگیری کند و وقت شورای شهر را نگیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586367

مهمترین اخبار ایران و جهان: