نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 16:23

بمباران بیمارستان غزه لکه ننگی برای رژیم صهیونیستی است

امام‌جمعه بادرود گفت: دنیا بداند بمباران بیمارستان غزه لکه ننگی است بر پیشانی رژیم صهیونیستی و استکبار که تا ابد می‌ماند، همچنان که سایر جنایات آنها در تاریخ مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز با محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: جنایت بزرگ حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، بزرگ‌ترین جنایت قرن است و حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی احساسات و عواطف هر انسانی را جریحه‌دار کرد و کشتار و نسل‌کشی حدود ۱۵۰۰ نفر بی‌گناه جز از دست این رژیم برنمی‌آید و این رژیم در این کشتارها مسبوق به سابقه است.

وی افزود: نتانیاهو و دولت وی در این کشتار نقش مستقیم دارند، پس از شکست مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات بی‌نظیر طوفان الاقصی و ناکامی در حمله زمینی و کوچ اجباری مردم غزه، این جنایت‌ها علیه کودکان و زنان جز انتقام شکست در میدان نیست.

یعقوبی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، انگلیس با حمایت دیپلماتیک و تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در این تراژدی نقش دارند، حمله به بیمارستان المعمدانی هنگام ترک صدراعظم آلمان از تل‌آویو و پیش از ورود بایدن جز با چراغ سبز این کشورها صورت نمی‌گرفت.

امام‌جمعه نطنز بیان کرد: شورای امنیت سازمان ملل نیز در فاجعه بمباران بیمارستان غزه بی‌نقش نیست، این شورا به‌جای تأمین امنیت مظلوم، نقش نگهبان و پاسبان برای رژیم صهیونیست دارد، وتوی پیش‌نویس آتش‌بس و عدم ضمانت اجرایی قوانین مصوب علیه رژیم صهیونیستی نقش شورای امنیت را در جنایت‌های رژیم صهیونیستی پررنگ می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه ما امروز جهاد تبیین است، هنرمندان و دست‌اندرکاران با تمام توان برای تبیین مظلومیت مردم فلسطین با زبان شعر، هنر، تئاتر و نمایش به صحنه بیایند و مسؤولین هم حمایت کنند.

یعقوبی گفت: از اجتماع و حمایت نیروهای خودجوش مردمی امت حزب‌الله نطنز در دفاع از مردم مظلوم غزه در کنار شهدای گمنام تقدیر و تشکر می‌کنیم همچنین از عزیزان بسیج، سپاه و نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم و تا نابودی کامل رژیم غاصب با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا دست از حمایت مردم غزه برنمی‌داریم همیشه از آرمان انقلاب و امام شهدای مقاومت دفاع خواهیم کرد.

بمباران بیمارستان غزه لکه ننگ برای رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با محکومیت جنایات اخیر در غزه اظهار کرد: جنایت فجیع رژیم کودک صهیونیستی در غزه دور از انسانیت بود، انسان چنین کاری نمی‌کند و این کار حیوانیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را رساند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با این جنایت فجیع، بزرگ‌ترین جنایت قرن را رقم زد.

عقیلی گفت: وظیفه ما امروز موضع‌گیری صریح در برابر جنایات رژیم صهیونیستی است، امروز باید طبق آیات الهی حماس با بهترین و مدرن‌ترین سلاح از خود دفاع کند و با دشمن صهیونیست بجنگد و سفارش قرآن است که مسلمانان مدرن‌ترین سلاح را برای ترس دشمن در اختیار داشته باشند و دنیا بداند بمباران بیمارستان در غزه لکه ننگی است بر پیشانی استکبار که تا ابد می‌ماند، همچنان که سایر جنایات آنها در تاریخ مانده است.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544367

مهمترین اخبار ایران و جهان: