نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 13:19

صف‌های طولانی صهیونیست‌ها در فروشگاه‌ها و هراس از کمبود مواد غذایی

به دنبال درخواست رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان برای آمادگی ماندن در پناهگاه‌ها‌، فروشگاه‌ها در سرزمین‌های اشغالی غارت شدند.

‌به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المیادین، با ادامه عملیات حماسی طوفان الاقصی و پس از اینکه رژیم اشغالگر از اسرائیلی‌ها خواست که خود را برای ماندن در پناهگاه‌ها به مدت 72 ساعت آماده کنند و آب و غذا به اندازه کافی ذخیره کنند، ساکنان تل‌آویو به فروشگاه‌ها هجوم بردند.

کلیپ های ویدئویی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که شهرک نشینان تل آویو پس از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی از آنها خواستند برای ماندن در پناهگاه‌ها به مدت 72 ساعت و ذخیره آب و غذا به اندازه کافی آماده شوند، به سمت فروشگاه‌ها هجوم بردند.

رسانه‌های عبری زبان هم اعلام کردند که در فلسطین اشغالی، صف‌های طولانی در فروشگاه‌های مواد غذایی از بیم کمبود کالاهای اساسی در روزهای آینده در شهرهای مختلف تشکیل شده است و بسیاری از مردم از کمبود مواد غذایی با ادامه جنگ در روزهای آینده ابراز نگرانی کردند.

فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور دستورات غیر معمول در بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به توسعه جنگ در بخش‌های مختلف، باید تجهیزاتی آماده شود که به شما و خانواده‌تان اجازه دهد در منطقه حفاظت شده تا 72 ساعت بمانید.

بر اساس بیانیه مذکور، این تجهیزات باید شامل تامین ۳ لیتر آب برای هر نفر در روز، مقداری غذای خشک و کنسرو شده، چراغ قوه با باتری، رادیو با باتری و باتری‌های قابل حمل برای تلفن‌های همراه باشد.

در این بیانیه همچنین از اسرائیلی‌ها خواسته شده است که داروها، کمک‌های اولیه، اسناد شخصی، پول و لوازم مورد نیاز کودکان و حیوانات خانگی را در کیف‌های خود قرار دهند.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که به دنبال درخواست فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل از مردم برای تامین مایحتاجشان و هجوم اسرائیلی‌ها برای خرید آب و غذا در اقدامی بی سابقه، فروشگاه‌های زنجیره ای شوفرسال در اسرائیل محدودیتی را در میزان مایحتاج اولیه‌ای که هر فرد حق خرید از سوپرمارکت این فروشگاه را دارد، از جمله (تعداد بطری‌های آب و مواد غذایی) قرار داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533767

مهمترین اخبار ایران و جهان: