نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 23:34

رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی در آذربایجان‌غربی برگزار شد

رزمایش ترافیکی انتظامی طرح زمستانی در آذربایجان‌غربی با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از راهداری و پلیس راهور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رزمایش ترافیکی انتظامی آذربایجان‌غربی با حضور دستگاه‌های خدمت‌رسان اعم از راهداری و پلیس راهور در ارومیه برگزار شد.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در حاشیه برگزاری افتتاحیه این رزمایش اظهار داشت: تلاش ما در زمستان ۱۴۰۲ کاهش تصادفات جاده‌ای است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم برای حفظ جان و مال خود تعامل شان با خادمین خود را افزایش دهند.

وی افزود: یکی از اصلی ترین دلایل تصادفات در جاده‌های استان سرعت غیر مجاز است و در همین راستا از مردم می‌خواهیم با سرعت مطمئن در جاده‌ها حرکت کنند تا خطری ایشان را تهدید نکند و شدت تصادفات باعث افزایش تلفات نشود.

دست نشان خاطر نشان کرد: در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۶۹ اکیپ راهداری و ۲۰ گشت سیار و همچنین دارا بودن ۶۸ راهدارخانه مستقر در سراسر استان از آمادگی لازم به منظور خدمات رسانی به مردم استان هستند و ۹۰۰ نفر از راهداران استان با بهره گیری از ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین وظیفه خدمت رسانی را ایفا خواهند کرد.

وی یادآور شد: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به منظور ارائه آخرین وضعیت راه های مواصلاتی استان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کاربران جاده‌ای می‌توانند به منظور اطلاع از وضعیت محور های مواصلاتی استان از این سامانه استفاده یا با این شماره تلفن تماس حاصل فرمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604323

مهمترین اخبار ایران و جهان: