نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 19:15

افزایش ۱۵ درصدی صلح و سازش در پرونده‌های طلاق ارجاعی به مراکز مشاوره خانواده

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از افزایش ۱۵ درصدی صلح و سازش در پرونده‌های طلاق ارجاعی به مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، ابوالفضل نیکوکار گفت: پروند‌های طلاق ارجاعی به مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان تهران در مقوله صلح و سازش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.  

وی افزود: در راستای اجرای برنامه مصوب سال ۱۴۰۲ این معاونت در خصوص بررسی و نظارت بر عملکرد مراکز مشاوره خانواده با مشارکت و همکاری مرکز وکلاء، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مشاوران خانواده و اداره کل بهزیستی استان تهران با هدف بهبود عملکرد آن‌ها و دستیابی به صلح و سازش زوجین متقاضی طلاق جلساتی برگزار کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران تصریح کرد: بر اساس خوداظهاری مدیران مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان میزان صلح و سازش زوجین متقاضی طلاق در سه ماهه دوم سال جاری افزایش چشم‌گیری داشته است. میزان صلح و سازش در این پرونده‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535467

مهمترین اخبار ایران و جهان: