نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 08:13

املاکی‌های غیرمجاز در سمنان پلمب می‌شوند

استاندار سمنان گفت: اداره کل صمت استان سمنان در بحث فعالیت بنگاه‌های مسکن ورود جدی کرده است و با همراهی پلیس اماکن، دفاتر مشاوران املاک غیرمجاز پلمب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: در حوزه اجاره‌بها و قیمت مسکن در استان سمنان اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اداره کل صمت در بحث فعالیت بنگاه‌های مسکن ورود جدی کرده است و با همراهی پلیس اماکن، دفاتر مشاوران املاک غیرمجاز پلمب می‌شود.

استاندار سمنان ادامه داد: نظارت بر بازار و کنترل تورم در جای‌جای جغرافیای کشور از تأکیدات ریاست جمهوری است که ما نیز در استان سمنان در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و همچنین عرضه نان باکیفیت توسط نانوایی‌ها در روستاهای استان سمنان به صورت ویژه و با جدیت دنبال شود.

هاشمی عنوان کرد: در بحث بازار، تأمین کالا در اولویت قرار دارد و لازم است با یک نظام توزیع عادلانه و شفاف، توزیع کالا صورت گیرد.

وی اضافه کرد: افراد همراه با سیاست‌های تنظیم بازار استان سمنان تشویق می‌شوند و با افرادی که قصد برهم زدن فضای بازار را داشته باشند،‌ برخورد شود.

استاندار سمنان گفت: ستاد فرعی تنظیم بازار برای نظارت بیشتر بر بازار،‌ توزیع مناسب کالا و جلوگیری از تخلفات احتمالی در بخش‌های شهرستان‌های استان سمنان تشکیل و جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1350667

مهمترین اخبار ایران و جهان: