نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 13:12

۵۰۰ تخت جدید در بیمارستان‌های دولتی استان بوشهر ایجاد می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر از تجهیز مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ تخت جدید درمانی تا پایان دولت سیزدهم در بیمارستان‌های دولتی استان بوشهر ایجاد و اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۲۸ خرداد سالروز انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: دولت در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و با وجود این شرایط شاهد موفقیت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به اقدامات جهادی دولت برای رفع مشکلات مردم بیان کرد: یکی از مسائلی که دولت از ابتدا با آن روبرو شد، سررسید اوراق مشارکت بود که بخش عمده‌ای را پرداخت کردیم و تا مرداد ماه، همه تعهدات اوراق مشارکت، پرداخت خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در ابتدای دولت روزانه ۷۰۰ فوتی کرونایی در کشور داشتیم افزود: با واردات دارو و واکسن و تولید واکسن در کشور، وضعیت کرونا در کشور کنترل شد و امیدوارم در تمام شاخص‌ها نیز رشد و پیشرفت روزافزون را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور طی این مدت ۲ بار به استان بوشهر سفر کرده و مصوبات ارزشمندی برای عمران و آبادانی استان بوشهر به تصویب رسیده که شاهد اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم که حوزه‌های آب و راه از مهمترین اقدامات بوده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ۶۰ هزار متر مکعب آب‌شیرین کن وارد مدار شده و ۱۲۵ هزار متر مکعب نیز پروژه جدید تعریف شده است اضافه کرد: سد باغان و خاییز سال گذشته، آبگیری شد و امیدوارم دو سد بزرگ شامل سد دالکی و دشت پلنگ نیز سال آینده آبگیری شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه راه‌آهن نیز با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت به پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز تخصیص یافته و در حالی که تا یکسال پیش، تنها ۴ قطعه دارای پیمانکار بودند، اکنون ۱۱ قطعه دارای پیمانکار هستند و نیمه دوم امسال، تحول شگرفی در این عرصه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده به اجرای طرح‌های درمانی اشاره کرد و افزود: اکنون هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در استان داریم که البته نیازمند تعداد بیشتری تخت هستیم و در سال جاری شاهد توسعه بخش درمان خواهیم بود.

استاندار بوشهر از تجهیز مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ تخت جدید درمانی تا پایان دولت سیزدهم در بیمارستان‌های دولتی استان بوشهر ایجاد و اضافه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295267

مهمترین اخبار ایران و جهان: