نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 00:04

چهره واقعی آمریکا برای جوانان بیان شود/ جنایتکاری ویژگی استکبار

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا برای جوانان باید بیان شود، گفت: آمریکا مسئول ترورهای بسیار و حوادث تلخی مانند بمب گذاری و ترور، بمب شیمیایی و ... در کشورمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی‌نیا شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران و کارکنان ادارات شهرستان آرادان بعد از قرائت زیارت عاشورا، به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عبج) به مناسبت هفتم تیرماه، ا اشاره به هفته افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت‌های آمریکا ساکت هستند.

وی افزود: بررسی دقیق مواضع حقوق بشری آمریکا و نگاهی به کارنامه و عملکرد این کشور در این حوزه در طول دهه‌های گذشته به صراحت تأیید کننده این واقعیت است که دولتمردان آمریکایی در چارچوب رویکرد به اصطلاح حمایت ‎گرایانه حقوق بشری، بسترهای لازم را برای دخالت‌های غیرقانونی خود در نقاط مختلف جهان فراهم ساخته و به یکی از مهم‌ترین کشورهای ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌اند.

امام جمعه آرادان بیان کرد: ما باید چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را برای نسل‌های مختلف افشا کنیم و نسل‌های آینده بتوانند درک درستی از سیاست‌ها پشت پرده و جنایاتی که از این طریق انجام می‌دهند داشته باشند.

شریفی‌نیا سو قصد نافرجام به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق، به شهادت رساندن «آیت‌الله صدوقی» نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی را از جمله جنایات آمریکا بیان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1316323

مهمترین اخبار ایران و جهان: