نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 18:45

صادقی: چون اخلاق مدار هستم نباید حقم را بخورند

مربی مس رفسنجان در مورد درگیری بین دو نیمه با نیمکت نشینان تیم استقلل صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های ما بود. باید این کیفیت را حفظ کنیم حق‌مان است که در بین دو تیم بالای جدول باشیم با این فوتبال خوبی که ارائه می‌کنیم.

وی در مورد درگیری بین دو نیمه بین نیمکت‌نشینان دو تیم گفت: باید یاد بگیریم که به همدیگر احترام بگذاریم. شخصیت‌ آدم‌ها در فوتبال مشخص است. در تمام سال‌هایی که بوده‌ام سعی کردم به همه احترام بگذارم اما اینگونه نیست که ساکت بایستی و حقت را بخورند و به شما بی‌احترامی کنند. هر کسی چه مربی و بازیکن خارجی چه ایرانی وقتی وارد فوتبال ایران می‌شود باید یاد بگیرد به همکارش به هم‌ت یمی‌اش احترام بگذارد اگر این قضیه باشد مشکلی پیش نمی‌آید. درگیری رخ داد اسم کسی را هم نیاوریم اما نیمکت‌ها باید به هم احترام بگذارد و این مهم‌ترین مسئله امروز است.

مربی مس رفسنجان در مورد اینکه شما همیشه با اخلاق بودید اما  امروز خیلی عصبانی بودید، عنوان کرد: اگر به شما می‌گویند آدم با ا خلاق یا بازیکن با اخلاق اینگونه نیست که هر کسی هر طور که دوست دارد با شما رفتار کند. چه مربی و چه بازیکنان حریف باید یاد بگیرند به همدیگر احترام بگذارند. نمی‌شود کسی به شما بی‌احترامی کند و شما چون بازیکن اخلاق‌مدار هستید، ساکت باشید. در زمین هر تیمی که قوی‌تر و بهتر است نتیجه را می‌گیرد. فوتبال را همه دیدند و دیدند کدام تیم بهتر بازی کرد. ما بهتر از استقلال بازی کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. امیدوارم این کیفیت را حفظ کنیم. 

وی در مورد درگیری‌اش با بهزاد غلامپور گفت: اسم شخص خاصی را نمی‌آورم. 

مربی مس رفسنجان در مورد اینکه آیا شیء به سمت شما پرتاب شد، گفت: نه چیزی به من نخورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944525

مهمترین اخبار ایران و جهان: