نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 16:15

۵ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در نهبندان کشف شد

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف انواع البسه و لوازم تحریر خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس مسافربری، انواع البسه و لوازم تحریر خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عرب اظهار کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952669

مهمترین اخبار ایران و جهان: