نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:15

ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد/ تصمیم نهایی با فدراسیون فوتبال است

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز با بیان اینکه ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی برای حضور تماشاگران ندارد گفت: امیدوارم برخی با اخبار کذب مردم را نگران نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهیار عسگریان که همراه علی خطیر در مجموعه ورزشی آزادی حضور داشت و در خصوص بازسازی ورزشگاه با یکدیگر صحبت می‌کردند در جمع خبرنگاران گفت: ورزشگاه آزادی روند بازسازی اش به سرعت در حال انجام است و ما تلاش می‌کنیم که هر چه زودتر این ورزشگاه برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا آماده شده و هیچ مشکلی نداشته باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات ما جمع آوری نخاله‌ها بود که انجام شد و حالا هم عوامل اجرایی در حال آماده سازی ورزشگاه هستند تا هر چه زودتر برای حضور تماشاگران آماده شود.

وی تصریح کرد: ما تمام نقاطی را که باید مشکلات آن را برطرف کنیم انجام خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین نقصی در ورزشگاه آزادی باقی بماند. تمام تلاش ما این است که هر چه زودتر و تا شروع لیگ قهرمانان این اتفاق رخ دهد اما اینکه آیا تماشاگران می‌توانند به ورزشگاه بیایند یا خیر تصمیم نهایی را فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد گرفت.

عسگریان در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در طبقه دوم ورزشگاه آزادی ترک‌های زیادی وجود دارد گفت: این ورزشگاه یک سازه قوی دارد و هیچ کس هم جز مرکز تحقیقات وزارت مسکن و شهرسازی نمی‌تواند در خصوص این موضوع که ورزشگاه ترک دارد، اظهارنظر کند و من از برخی رسانه‌ها می‌خواهم اخبار کذب را مطرح نکنند زیرا باعث می‌شود تا هواداران نگران باشند که مبادا ورزشگاه به مشکلی بزرگ برخورد کند.

مدیرعامل مرکز توسعه و تجهیز در پایان خاطرنشان کرد: ما تنها قسمتی که در حال بازسازی است ظرفیت تماشاگر ندارد و در مجموع در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد ورزشگاه آماده است و ما هم تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر بخشی را که در حال آماده سازی است را کارش را به پایان برسانیم تا شاهد حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه آزادی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473925

مهمترین اخبار ایران و جهان: