نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 23:31

۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت استان سمنان آماده پذیرش دانش آموزان هستند

سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بالغ بر ۵۰۰ پایگاه در فعالیت‌های تابستانی حضور فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عرب خراسانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش سمنان با اشاره به فعالیت‌های تابستانی، بیان کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بالغ بر ۵۰۰ پایگاه در فعالیت‌های تابستانی که شامل ظرفیت‌های داخلی و خارج از دستگاه اوقات فراغت خواهد بود، فرآیند برنامه‌های تابستانی را مدیریت خواهند کرد.

وی با اشاره به پیش بینی حضور ۴۰ هزار نفر در برنامه اوقات فراغت از برنامه‌ریزی برای اعزام ۲۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای یک روزه در استان سمنان، ابراز کرد: فعالیت‌های مختلف هنری، ورزشی، مشاوره‌ای، دینی و قرآنی، ترویج فرهنگ مهدویت و ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی در این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سمنان ا اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای کیفیت بخشی به فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه در استان بیان کرد: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت ظرفیت بسیار بالایی در حوزه اجرای برنامه‌های اعتقادی و تربیتی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند و در این راستا آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص تعریف کرده است.

عرب خراسانی با بیان اینکه از اول تیر ماه پایگاه‌های اوقات فراغت فعال می‌شوند گفت: در پایگاه‌های اوقات فراغت باید برنامه‌های تربیتی مفید و اثر گذار برای دانش آموزان اجرا شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283725

مهمترین اخبار ایران و جهان: