نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 23:55

پروژه‌های ملی در آبادان اجرا می‌شوند

آبادان- عضو شورای شهر آبادان گفت: ضرورت دارد تا پروژه‌های ملی و ماندگار عمرانی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در شهر آبادان در نظر گرفته شود.

محمد دریس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرداری آبادان به عنوان شهرداری پشتیبان مرز شلمچه است و نیروهای این مجموعه در حال اجرای اقدامات لازم هستند.

وی افزود: شورای شهر آبادان اهتمام جدی برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های شهرداری این شهر به منظور خدمات رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی دارد.

عضو شورای شهر آبادان توضیح داد: یکی از موارد اصلی که امسال و همچنین سال‌های بعدی مورد اهمیت بوده، موضوع گرمای هوا است که با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین شهردار آبادان مقرر شده مَه پاش نصب شود.

دریس بیان کرد: ضرورت دارد تا پروژه‌های ملی و ماندگار عمرانی برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در شهر آبادان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: کنگره عظیم اربعین حسینی نه تنها بُعد ملی بلکه ابعاد بین‌المللی دارد و باید سال به سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود که تحقق این امر نیازمند همکاری بخش‌های دولتی، غیر دولتی، مردمی و خیرین است.

عضو شورای شهر آبادان اظهار کرد: با توجه به همزمان شدن ایام اربعین حسینی با گرمای شدید هوا و فصل تابستان، شرایط کار به مراتب نسبت به سال‌های قبل سخت‌تر است ولی جلسات مستمر در این شهرستان و استان خوزستان در حال برگزاری است.

دریس گفت: گرمای هوای امسال سبب شده مسئولیت دستگاه‌های متولی برای راهپیمایی بزرگ اربعین سنگین‌تر شود ولی خدمت به زائران اربعین حسینی طعم شیرین خدمت را دو چندان کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429625

مهمترین اخبار ایران و جهان: