نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:24

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ برخورد سریع قانونی و شدید با عامل شهادت شهید آراسته

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عامل شهادت شهید سینا اراسته قانونی و در سریعترین زمان ممکن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی در حاشیه مراسم تشییع شهید فراجا سینا آراسته گفت: امروز مردم عزیز استان در یک مراسم تشییع باشکوه و زینب گونه شرکت کردند و آمدند این مردم آمدند  لبیک گوی راه امام حسین باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم عزیز استان این شهید والا مقام را که در راه دفاع از امنیت قدم برداشت و جان شیرینش را تقدیم کرد بر دست‌های خودشان با طی مسافت طولانی تشییع کرده و مردم تجدید عهدی دیگری با ولی امر مسلمین جهان کردند.

مدعی العموم مرکز استان در ادامه با اعلام ضمن اعلام همدردی و عرض تبریک به خانواده محترم شهید سینا آراسته تصریح کرد: با اخلالگران در امنیت عمومی استان و کشور،  در هر سطحی برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان اظهار داشت: قطعاً گام های همرزمان این شهید استوارتر از گذشته برداشته خواهد شد و قلم قضات ما نخواهد لغزید و با برخورد سریع و قانونی و شدید با عامل این جنایت اجازه نخواهند داد که خون این شهید عزیز پایمال شود.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426769

مهمترین اخبار ایران و جهان: