نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 22:12

۲۴۴۰ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال اخیر ۵۱ هزار و ۳۶۶ بازرسی در بازار انجام و ۲ هزار و ۷۰۳ تخلف در قالب ۲ هزار و ۴۴۰ پرونده به ارزش ۹۰ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل صمت در یک سال اخیر ۵۱ هزار و ۳۶۶ بازرسی در بازار انجام داده است و ۲ هزار و ۷۰۳ تخلف را در قالب ۲ هزار و ۴۴۰ پرونده به ارزش ۹۰ میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به روزهای پایانی سال طرح نظارتی نوروز توسط بازرسان صمت، اتاق اصناف، بسیج مستضعفان و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش اول این طرح که از ابتدای اسفندماه آغاز شد مراکز خدماتی مانند کلیه قالیشویی‌ها، آرایشگاه‌ها و دستگاه‌های خدماتی پرمشتری در دستور کار قرار گرفت و برای همه این اصناف قیمت مصوب و ابلاغ شد.

قائدامینی بیان داشت: مرحله دوم طرح از دهه دوم اسفندماه آغاز می‌شود و کالاهای پرتقاضا مانند کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، مبل و لوازم جانبی مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: مرحله سوم طرح نیز روزهای پایانی اسفند با بازرسی از اصناف آجیل‌فروشان، خشکبار، میوه و کالاهای پرتقاضا صورت می‌گیرد.

بکارگیری فروشگاه رفاه برای خدمات عیدنوروز

محمدکاظم منزوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان نیز گفت: فروشگاه رفاه فردوسی شمالی در حال آماده‌سازی برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز است که ۱۰۰ مترمربع آن برای بازارچه میوه و مشاغل خرد تعریف شده که با این کار بساط دستفروشان در سطح شهر برچیده می‌شود.

محمدرضا عمرون، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در پایان بیان داشت: برای بازرسی از بازار استان در تعداد خودروها با مشکل مواجه هستیم یعنی تعداد خودروها از بازرسان کمتر است که اگر بتوانیم از ماشین‌های دستگاه‌های دیگر استفاده کنیم این مشکل نیز حل می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051425

مهمترین اخبار ایران و جهان: