نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 15:18

«عیدی» مجموعه «سرودستان» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

مجموعه موسیقایی «سرودستان» در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز تک آهنگ «عیدی» را با صدای امیرحسین کاکازاده پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین کاکازاده موسس مجموعه «سرودستان» با انتشار قطعه ای عیدانه و شاد با عنوان «عیدی» به استقبال عید نوروز رفته و به رسم همیشگی این قطعه را تقدیم به همه کودکان و مردم عزیز ایران کرده است.

در توضیح این قطعه آمده است:

مجموعه «سُرودستان» در سال ۹۵ آغاز به فعالیت کرد و تا کنون آلبوم های کودکانه و قطعات مناسبتی زیادی را برای کودکان و نوجوانان تهیه و تولید کرده است ، و همواره تلاش کرده است تا محتوایی متفاوت و جذاب برای کودکان و نوجوانان تولید نماید و این بار با قطعه عیدی فرا رسیدن این ایام را تبریک و شادباش گفته است.

در این قطعه عیدانه سعی شده است تا حال و هوایی متفاوت برای مخاطبین خود ایجاد کرده و مانند دیگر آثار «سرودستان» سعی در شناساندن مفاهیم گوناگون در قالب شعر و سرود را به کودکان و به اقوام مختلف داشته باشد.

قطعه «عیدی» با شعری از الهه فتحی و آهنگسازی امیر قدیانی تولید شده و نوازندگی گیتار کلاسیک با رسول محمدی و نوازندگی ویولن با اهورا خدامی بوده و میکس و مسترینگ توسط علی غلامی انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100369

مهمترین اخبار ایران و جهان: