نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 12:02

تمهیدات اورژانس کرمانشاه برای سیزده‌بدر/ بیش از ۴ هزار مأموریت در طرح نوروزی انجام شده است

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از آماده‌باش اورژانس در روز طبیعت خبر داد و گفت: تاکنون در طول طرح نوروزی، ۴ هزار و ۵۳ مأموریت فوریت‌های پزشکی انجام شده است.

اکبر آزادی، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ساعت ۸ صبح امروز،۱۲ فروردین‌ماه امسال ۴ هزار و ۵۳ مأموریت فوریت‌های پزشکی انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۳۱ مورد منجر به مأموریت ترافیکی و تصادفی بوده است.

وی از آماده‌باش اورژانس در روز طبیعت خبر داد و افزود: در این روز معمولا با ترافیک‌های سنگینی در محورهای مواصلاتی استان مواجه هستیم که متأسفانه شاهد حوادث ترافیکی هم هستیم.

 مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ورودی و خروجی شهرها استقرار آمبولانس‌ها را داریم و در راستای آرامش‌بخشی به هموطنان همکاران در کنار جاده‌ها هستند و در صورت نیاز از اورژانس هوایی استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن ارائه توصیه‌های برای روز طبیعت از هم‌استانی‌ها خواست، ضمن رعایت سرعت مطمئنه با حوصله رانندگی کنند.

آزادی گفت: مردم معمولا در این روز در طبیعت سرسبز استان مستقر می‌شوند که هر ساله گزش حشرات، عقرب‌گزیدگی و مارگزیدگی را داریم که در این خصوص لازم است حتما در منطقه‌ای امن مستقر شوند.

وی تصریح کرد: خیلی‌ها مشکلات قلبی، دیابت و یا بیماری خاصی دارند که لازم است اگر داروی خاصی مصرف می‌کنند به همراه خود داشته باشند تا در صورت نیاز به‌موقع از داروهای خود استفاده کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120869

مهمترین اخبار ایران و جهان: