نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 16:21

تمهیدات لازم برای انجام طرح زمستانی در فصل بارش انجام شود

اردبیل-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی با توجه به فرا رسیدن زمستان باید به موقع برنامه‌ریزی کنند و تمهیدات لازم برای انجام طرح زمستانی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال الدین میرجعفریان ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان با تاکید بر آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات زمستانی اظهار کرد: همزمان با شروع بارش‌های زمستانی تدابیر و اقدامات لازم برای انجام طرح زمستانی انجام شود.

وی خواستار استقرار امکانات و تجهیزات و اکیپ‌ها در محل ارائه خدمت شد و افزود: در کنار آماده سازی تجهیزات، عوامل نیروی انسانی نیز باید به موقع و بدون کوچک‌ترین تأخیر در محل حضور داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به خدمات بدون منت نیروهای خستگی ناپذیر و پرتلاش راهداری در ایام زمستان ادامه داد: حضور به موقع نیروهای راهداری می‌تواند در جلوگیری از ترافیک، یخبندان و تلفاتی که در اثر حادثه‌ای در جاده که منجر به آسیب و فوت می‌شود، جلوگیری کند.

میرجعفریان با بیان اینکه استقرار و حضور نیروها باید از طریق اطلاع رسانی به موقع برای مردم ملموس باشد، گفت: باید از همه ظرفیت صداوسیما و رسانه‌ها برای فرهنگسازی و آگاهی‌بخشی در خصوص قوانین صحیح رانندگی خصوصاً در این فصل استفاده شود.

وی همچنین پیگیری‌ها برای رفع نقاط کور تماس، حضور عوامل پلیس راه در همه محورها، آمادگی و استقرار بالگردها برای انجام خدمات در زمان بحران، حضور آمبولانس‌ها در گردنه‌ها را از اعضای کمیسیون جهت انجام هرچه بهتر خدمات به مردم خواستار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918170

مهمترین اخبار ایران و جهان: