نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 11:40

شرایط برای حفاظت از نیروهای انسانی نخبه فراهم شود

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه نیروهای انسانی دانشمند ذخایر روی زمین هستند، گفت: در این میان از لحاظ حقوق و تسهیلات و استخدام با مشکلاتی مواجه هستیم که سعی داریم در صدد رفع این مسائل برآییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید محمد آقامیری، سرپرست جهادکشاورزی، امروز در نشست با مدیران موسسه سرم سازی رازی، با بیان اینکه سازمان تات مغز وزارت جهادکشاورزی است و پس از تولید فکر، اندیشه را به حوزه اجرا منتقل می‌کند، گفت: در سازمان تات تولید دانش داریم و زیر مجموعه‌ مفیدی برای سازمان جهاد کشاورزی قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشمندان ارزشمندی داریم که در این حوزه فعال هستند و بدون شک با عشق به وطن و مردم تا لحظه آخر خدمت می‌کنند و تولید علم خواهند داشت، اضافه کرد: تمام این فعالیت‌ها کشور را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت می‌کنند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در این میان از لحاظ حقوق و تسهیلات و استخدام با مشکلاتی مواجه هستیم که سعی داریم در صدد رفع این مسائل برآییم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌های حاکمیتی باید ویژه دیده شوند، اظهار کرد: نیروهای انسانی نخبه سرمایه‌های ما هستند و ذخایری روی زمین محسوب می‌شوند که باید از آن‌ها در تولید علم و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249026

مهمترین اخبار ایران و جهان: