نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:43

امنیت کشور در گرو امنیت معیشت و رونق اقتصادی است

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: امنیت کشور در گرو امنیت معیشت و رونق اقتصادی است و باید مسئولان و تصمیم گیران کشوری و استانی در این راستا تمام توان خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام ماه مبارک شعبان و سالروز تأسیس وزارت اطلاعات اظهار کرد: امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون جانفشانی ها و ایثارگری‌های سربازان گمنام حوزه امنیت و اطلاعات است.

وی افزود: باید قدردان نعمت امنیت و آرامش جامعه باشیم و با همدلی، اتحاد و دشمن شناسی از کشورمان در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان دفاع کنیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: امنیت کشور در گرو امنیت معیشتی و رونق اقتصادی جامعه بوده و باید مدیران و تصمیم گیران کشوری و استانی برای ارتقای سطح معیشت مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند.

ماموستا رستمی افزود: بالفعل کردن تمام ظرفیت‌های داخلی و افزایش تولیدات ملی از جمله مواردی است که هم به رونق اقتصادی و افزایش اشتعال در کشور کمک می‌کند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته به مبحث مسمومیت دانش آموزان در چندین مدرسه کشور و سنندج اشاره کرد و گفت: این اقدام بسیار ناپسند بوده و باید دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در سریع‌ترین زمان ممکن مسببان این حادثه را دستگیر و تحویل دستگاه قضائی دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084726

مهمترین اخبار ایران و جهان: