نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 21:21

تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان مازاد به اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: طی تماس معاون اجرایی رییس جمهور و در ادامه اعتبارات سفر رییس جمهور، ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای استان مصوب شد که میتواند مسیر توسعه و پیشرفت استان سریع تر رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در جمع مردم فاروج اظهارکرد: در ادامه اعتبارات سفر رییس جمهور، ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر برای استان مصوب شد که می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان سریع تر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی شد، گفت: امیدواریم با همدلی مردم و تمام اجزای حاکمیت استان بتوانیم در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان کمک کنیم.

استاندار خراسان شمالی به موضوع عفو رهبری به فرزندانی که در اغتشاشات اخیر شرکت داشتند اشاره کرد و افزود: این عفو نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری و رأفت مقام معظم رهبری به فرزندان این نظام است لذا دیگر تحریم‌ها نمی تواند نگاه مردم به این عظمت نظام را تغییر دهد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با انسجام و وحدت و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ناامیدی مطلق را به دشمنان منتقل می کنند.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032270

مهمترین اخبار ایران و جهان: