نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:27

تبدیل وضعیت ۹۶ درصد نیروهای شاغل دستگاه های اجرایی ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: ۹۶ درصد نیروهای شاغل دستگاه‌های اجرایی ایلام تبدیل وضعیت شده اند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت هفته دولت گفت: تعداد ۱۶۷ خدمت مختلف در حوزه های گوناگون همچون فرهنگی، مددکاری، مشارکت های اجتماعی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده های محترم شهدا و ایثارگران ارائه خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین اقدامات این اداره کل در دو سال گذشته در قالب طرح سپاس بوده است و تاکنون ۱۸ هزار دیدار با حضور مسئولان ارشد استان از جمله امام جمعه و استاندار ایلام از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام با اشاره به اینکه،  همچنین به مناسبت روز شهدا، تنها در یک روز ۲۶۵ دیدار توسط مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد، ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت، مبلغ تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته ۲۲٠ میلیارد تومان افزایش یافت که از این رقم تاکنون ۱۶٠ میلیارد جذب و پرداخت شده است.

اسدی خاطر نشان کرد: تاکنون ۹۶ درصد از نیروهای شاغل در دستگاه های اجرایی استان تبدیل وضعیت شده و رایزنی ها برای اجرای این طرح در شرکت های زیر مجموعه نفت ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: ۳۷ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان تحت پوشش بیمه بنیاد شهید قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش درمان نیز گفت: در این راستا سال گذشته ۴۵ میلیارد تومان هزینه درمانی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

اسدی افزود: در این مدت ۱٠۴ هزار نفر به مراکز سرپایی طرف قرارداد مراجعه نموده و در این راستا ۷۵ میلیارد تومان به مراکز درمانی جهت بستری و جراحی پرداخت شد.

وی یادآور شد: در حوزه درمان توانبخشی، فیزیوتراپی، ویزیت و.. نیز بیش از ۹۹ هزار خدمات طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476670

مهمترین اخبار ایران و جهان: