نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 14:09

ائمه جمعه کرمان: مسؤولان برای رفع مشکلات مردم جهادگونه تلاش کنند

ائمه جمعه کرمان امروز وحدت را عامل حفظ امنیت ملی دانستند و بر هوشیاری مردم و مسؤولان در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کردند و از مدیران و مسؤولان خواستند برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید عباس کاظمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهبنان با تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: ولی نعمت ایرانیان آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) است و علی‌رغم توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان و بدخواهان شاهد برگزاری پرشور مجالس عزاداری در ایام محرم و صفر بودیم.

 وی با استناد به منویات مقام‌ معظم رهبری تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان که در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شدند، درصدد ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و تشیع بودند که این مهم با همراهی مردم و علمای اهل سنت نقش بر آب شد.

وحدت عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

 امام‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: دشمن از وحدت جهان اسلام به‌شدت وحشت دارد و در صدد تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی برآمده، که با هوشیاری مردم و مسؤولان هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: جهان در حال تحول بزرگی است و قدرت‌های استعماری و دشمنان در حال تضعیف هستند و جای خود را به قدرت‌های جدید می‌دهند.

وی ادامه داد: در آستانه سال تحصیلی شاهد برگزاری جشن عاطفه‌ها در جای‌جای کشور هستیم. به برکت انقلاب اسلامی احسان و‌ نیکوکاری احیا شده و در پرتو منویات مقام معظم رهبری کمک‌های مومنانه و‌ مواسات به اوج خود رسید و همه باید کمک کنند تا دانش آموزان با دل شاد و  لبخند روانه مدرسه شوند.

فکری برای رفع بیکاری جوانان  بافتی بردارید

 حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت اظهار داشت: اهداف دشمن در این روزها تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت ملی است.

  وی خاطرنشان کرد :جهان امروز در حال تحول است و قدرت‌های استعماری و استکباری در حال تضعیف و قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی جدیدی در حال رویش هستند.

 محمدزاده عنوان کرد: دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است که باید نقشه‌های دشمن را بشناسیم  و رمز ناکامی دشمن در طول انقلاب پیروی از ولی فقیه بوده است.

 وی گفت: مسؤولان و مدیران برای رفع مشکلات مردم جهادگونه تلاش کنند که با پشتیبانی مردم می‌توان کارهای مهمی را انجام داد.

 امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه مشکلات شهرستان بافت در مرکز استان باید حل شود، گفت: خطاب من به استاندار کرمان است! مردم شهرستان بافت از بیکاری جوانان‌شان و نبود شغل در شهرستان رنج می‌برند، در شهرک صنعتی شهرستان بافت ۹ واحد تعطیل است که نیاز است استان تسهیلات دهد تا مجدد فعال شوند.

محمد اده عنوان کرد: ۲۰۰۰ نفر از مردم منتظر آماده‌سازی زمین هستند که نیازمند بودجه و کمک استان هستیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500126

مهمترین اخبار ایران و جهان: