نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 23:43

حماسه تاریخی تبریزی‌ها در حمایت از جبهه مقاومت+ فیلم

پشت بند حملات غیرتمندانه جیوش فلسطینی، مردم تبریز در حماسه ای بیاد ماندنی حمایت خود از قدس شریف را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، تجمع مردمی در حمایت از پیروزی مردم فلسطین و شکست دشمن صهیونیستی امشب در خیابانهای تبریز برگزار شد.

این اجتماع کم نظیر در نوع خود که فاصله اطلاع رسانی و شکل گیری اجتماع کمتر از یک ساعت بود، با حضور پر شور جوانان رنگ و بوی خاصی داشت.

 

 

 مردم در این تجمع و جشن پیروزی با سردادن الله اکبر، الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، نصرمن الله و فتح قریب، مرگ بر اسرائیل و برافراشتن پرچم فلسطین حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم تبریز با بوق های ممتد خودروهای خود و برافراشتن پرچم حزب الله و فلسطین در برخی از خیابان های اصلی شهر شادی خود را از پیروزی های مقاومت و حزب الله در عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین به نمایش گذاشتند.

 

 

جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در نوار غزه از صبح امروز اقدام به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین کردند و همزمان پیشروی به عمق سرزمین‌های اشغالی را آغاز کردند.

این عملیات بی‌سابقه مقاومت تاکنون منجر به هلاکت ده‌ها نفر و زخمی‌شدن صد‌ها نفر از صهیونیست‌ها شده است. همچنین رزمندگان مقاومت در این عملیات‌ها موفق شدند ده‌ها نفر از نیرو‌های نظامی عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی را به اسارت درآوردند.

صهیونیست‌ها که از این عملیات غافلگیرانه‌ مقاومت سردرگم شدند اقدام به بمباران مناطق مسکونی از نوار غزه کرد.

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531126

مهمترین اخبار ایران و جهان: